Proces rekrutacji
Kogo szukamy?
FMCM stawia sobie za cel uzyskanie pozycji niekwestionowanego lidera w branży finansowej. To ambitne założenie jest możliwe do realizacji dzięki zaangażowaniu, pasji i kompetencjom wnoszonym do firmy przez jej pracowników. Dlatego też każdego dnia zabiegamy o to, aby w naszej firmie pracowali ludzie o odpowiednich kwalifikacjach, oraz aby wykonywana przez nich praca była odpowiedzią na ich oczekiwania.
Chcąc rozpocząć pracę w FMCM, musisz mieć ukończone lub prawie ukończone studia, a porozumiewanie się w języku angielskim nie powinno być dla Ciebie problemem. Profil wykształcenia jest szczególnie istotny z racji segmentu rynku, na którym nasza organizacja działa. Poszukujemy pracowników, którzy ukończyli lub kończą studia o profilu ekonomicznym.
Standardowo, proces rekrutacji składa się z 3 etapów:
- Etap I - CV oraz list motywacyjny
Nadesłana przez Ciebie aplikacja najpierw zostanie przez nas oceniona pod kątem wcześniej zdefiniowanych wymagań, związanych z danym stanowiskiem pracy. Szczegółowo przeanalizujemy informacje związane z Twoim wykształceniem, szeroko rozumianym doświadczeniem, zainteresowaniami, oraz motywacją do podjęcia pracy w naszej firmie. Jeżeli pozytywnie rozpatrzymy Twoją ofertę, zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu
- Etap II - rozmowy kwalifikacyjne, testy
Zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie rekrutacyjne. Rozmowa ta będzie okazją do uzupełnienia informacji zawartych przez Ciebie w aplikacji, oraz do poznania Twoich możliwości i oczekiwań. Z drugiej strony będziesz mógł dowiedzieć się więcej o samym stanowisku oraz związanymi z nim obowiązkami. Postaramy się odpowiedzieć na zadane przez Ciebie pytania. Oprócz wywiadu, na tym etapie rekrutacji, możemy wykorzystać testy analityczne, kwestionariusze osobowości, sprawdzamy także znajomość języka angielskiego.
- Etap III - rozmowy indywidualne z menedżerami
To już ostatni i rozstrzygający etap. Rozmowa z menedżerem działu, do którego się aplikuje. Będziesz miał okazję, przedyskutować zarówno kwestie ogólne jak i te, konkretnie związane z oferowanym stanowiskiem.